×
XIXO Lapker nyereményjáték

Vásárolj egyidejűleg 2 db, a Játékban résztvevő, dobozos XIXO szénszavas üdítőitalt bármelyik magyarországi Lapkerhez tartozó üzletben*, és a Tiéd lehet a napi nyereményeink egyike, vagy akár a fődíj, egy PlayStation 5 konzol!

*Relay és Inmedio üzletek

A promóció időtartama: 2022.09.01. – 2022.09.29.

Pályázat beküldés
Hogyan nyerhetek?
 
Vásárolj 2 db, a Játékban résztvevő XIXO terméket!
Őrizd meg a vásárláskor kapott blokkot!
Töltsd fel a vásárlást igazoló blokk adatait!
Leírás

Vásárolj egyidejűleg 2 db, a Játékban résztvevő*, dobozos XIXO szénsavas üdítőitalt bármelyik magyarországi Lapkerhez tartozó üzletben**, 2022. szeptember 1. és 2022. szeptember 29. között, és a Tiéd lehet a napi 3 db (össz.: 87db) XIXO kulacs, vagy a fődíj, egy PlayStation 5 konzol!


*A Játékban résztvevő termékek:

XIXO Cola;

XIXO Cola Zero;

XIXO Mojito;

XIXO Gyömbér;

XIXO Tutti Fruity.

 

**A Játékban résztvevő, Lapkerhez tartozó üzletek:

Relay

Inmedio

Alábbi webes felületünkön díjmentesen küldheted be pályázatod a pénztári blokkon szereplő AP kóddal és egyéb a pályázathoz tartozó adatokkal.

A webes kódbeküldéshez és a nyertes pályázatok érvényesítéséhez a *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező. Ugyanazon tartalmú pályázat beküldése közül az időben elsőként beérkező kerül érvényesítésre.

Fontos! A vásárlást igazoló eredeti blokkot kérjük, őrizd meg!

Nyeremények
Napi 3 db XIXO kulacs
Fődíj: 1 db PlayStation 5 konzol
Résztvevő termékek
Kódbeküldés

A pályázatbeküldés határideje lejárt!
2022.09.01 - 2022.09.29




GY.I.K.
Milyen termékek vesznek rész a nyereményjátékban?

A játékban résztvevő termékek:

XIXO Cola 250 ml;

XIXO Cola Zero 250 ml;

XIXO MOJITO 250 ml;

XIXO Gyömbér 250 ml;

XIXO Tutti Fruity 250 ml

Hogyan vehetek részt a játékban?

Vásárolj egyidejűleg 2 db, a Játékban résztvevő, XIXO szénsavas üdítőitalt bármelyik magyarországi Lapkerhez tartozó üzletben* majd a vásárlást követően a www.xixojatek.hu/lapker weboldalra küldd be a Blokk alján található AP kódot (az „A” betűt követő 8db számot, tehát összesen 8 karaktert), a vásárlás dátumát és a beküldő mobilszámát.

*Lapkerhez tartozó üzletek:
Relay
Inmedio

Milyen vásárlást igazoló blokkal vehetek részt a Játékban?

Csak azokat a vásárlást igazoló Blokkokat fogadja el a Szervező érvényesnek, amelyek nem sérültek, látszódik az AP kód, a vásárlás dátuma és a megvásárolt termék is, valamint amin a Játékban résztvevő termékek – márkanevet is tartalmazó - megnevezése is szerepel.

Mit kell megőriznem a feltöltés után?

A vásárlást igazoló eredeti blokkot kérjük, őrizd meg, mert nyertesség esetén ezt a Szervező bekéri, illetve amennyiben a kisorsolt nyeremény nyertese nem felel meg a játékszabályzatban írt személyi és alaki feltételeknek, vagy az értesítést követően a vásárlást igazoló Blokkot nem küldi meg a Szervező általi bekéréstől számított két héten belül, a játékból kizárásra kerül, és helyette – tartaléknyertestként – mindig az időben utána következőleg beérkezett érvényes pályázat beküldője nyeri meg a nyereményt, amennyiben eleget tesz a játékszabályzat feltételeinek.

Hogyan történik a sorsolás?


A Játék előre sorsolt napi nyereménye:
Napi 3 db (össz 87db) XIXO kulacs.

A Játék teljes időtartamára a Napi 3 darab, összesen 87 darab Napi Nyertes Időpontot a Lebonyolító a véletlenszerűség elvét követve számítógépes program segítségével a promóció megkezdése előtt 2022. augusztus 30. napján 11:00 órakor sorsolja ki.

A Játék fődíja:
1 db PlayStation 5 gép.

A fődíj sorsolására 2022. október 3. napján 10:00 órakor számítógép segítségével a véletlenszerűség elvét követve kerül sor.

Hogyan értesítik a nyerteseket?

A Napi Nyeremények nyertes Játékosait a sorsolástól számított 3 munkanapon belül értesíti ki a Lebonyolító a Játékos által a Kód Feltöltéskor megadott telefonszámra küldött rövid szöveges üzenet (SMS) útján.

A Főnyeremény nyertes Játékossal a Szervező a Kód Feltöltéskor megadott telefonszámon keresztül a Főnyeremény sorsolását követő 36 órán belül felveszi a kapcsolatot rövid szöveges üzenet (SMS) útján.

Mikor és hogyan kapom meg a nyereményemet?

A Szervező a nyereményeket postai úton vagy futárral juttatja el a nyertesekhez. A nyeremények kiküldése folyamatos, azonban a nyertes Játékos köteles együttműködni annak érdekében, hogy a nyeremény átadására legkésőbb a sorsolást követő 90 napon belül sor kerüljön. Ha ezen együttműködési kötelezettségének a nyertes nem tesz eleget, és így a nyeremény időben való átadása meghiúsul, úgy ezen körülmény a Szervező terhére nem értékelhető. A Szervező a nyeremény átvételének lehetőségét ezen határidőn belül tudja biztosítani, kizárólag magyarországi átadási/átvételi címen.

Nem tartózkodtam otthon a nyeremény kézbesítésénél, mi a teendő?

Amennyiben a kézbesítő nem tudja átadni a nyereményt, a következő munkanapon újra megkísérli kézbesíteni, ezután pedig értesítőt hagy a postaládában, amellyel személyesen, a megadott postán 10 napig lehet átvenni a csomagot.

Mit tehetek, ha a nyereményem sérült?

Amennyiben a nyereményeden külső sérülést látsz, a csomagolással együtt vidd be a postára, ahol fotót és jegyzőkönyvet készítenek a sérült csomagról. Ezután belső vizsgálat során megállapítják, mi a további teendő.

Egy blokkon belül lehet több terméket vásárolni, hogy növeljem a nyerési esélyem?

Egy Játékos korlátlan mennyiségű pályázatot küldhet be, de egy beküldés alkalmával az Interneten csak egy pályázat küldhető be. Újabb pályázathoz újabb AP Kód, blokk kibocsátási dátum és időpont beküldése szükséges.

Egy blokkot többször is feltölthetek?

A Szervező egy AP kódot, dátumot és időpontot, illetve egy Blokkot/számlát csak egyszer fogad el érvényesnek a Játék ideje alatt. Azonos AP kódot, dátumot és időpontot tartalmazó pályázatok közül a Szervező csak az időben elsőként beérkezőt fogadja el érvényes Pályázatnak, telefonszámtól, e-mail címtől, függetlenül.

Nem kaptam választ a beküldött pályázatomra, valami gond van?

Amennyiben a beküldött Pályázatra nem kapsz választ, az azt jelenti, hogy minden rendben van. Ellenkező esetben, felvesszük veled a kapcsolatot.

Visszakapom a beküldött blokkomat?

Amennyiben a nyertesség igazolásához az eredeti blokk beküldése szükséges, úgy azt a Szervező visszaküldeni nem tudja. Amennyiben több nyereményjátékon szeretnél részt venni, javasoljuk, hogy blokkoltasd külön a termékeket.

Rossz adatokat töltöttem fel, mit tegyek?

Amennyiben véletlenül rossz adatokkal töltötted fel pályázatodat, úgy kérjük jelezd a hellenergy@cspromo.hu email címen.

Hova fordulhatok kérdés esetén?

A nyereményjátékkal kapcsolatban az hellenergy@cspromo.hu email címen kérhetsz tájékoztatást.